چالش های ورزشی

برنامه تردمیل کاهش وزن

گروه فیت ترین با برنامه 5 دقیقه ای تردمیل برای کاهش وزن و چربی سوزی شیوه مناسبی برای رسیدن به وزن دلخواه تا سال نو برای شما طراحی کرده است.

این روش اینتروال با بالا و پایین آمدن ضربان قلب باعث چربی سوزی بیشتر و طولانی تر نسبت به تمرینات هوازی است .

از مزیت های این روش میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

این برنامه باعث نمیشود حوصله ورزشکار سر برود و زمان خیلی کمتری به نسبت تمرینات هوازی احتیاج دارد بنابراین برای کارمندان و یا کسانی که وقت ورزش محدودی دارند بسیار مطلوب است.

reebok i run 3.0 treadmill reebok irun3 treadmill   lifestyle1 2000x2000 min - برنامه تردمیل کاهش وزن

برنامه تردمیل :

یک دقیقه اول برنامه تردمیل صاف و بدون شیب خواهد بود و سریع ترین سرعتی که میتوانید بدوید را برای تردمیل انتخاب کنید.

برای 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید یعنی پاهای خود را کنار حاشیه های تردمیل قرار میدهید و نمیدوید بعد از 15 ثانیه دوباره 15 ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت در حین استراحت تردمیل را برای دقیقه دوم آماده میکنیم .شیب خفیف و کمی به تردمیل میدهیم دوباره باید سرعت بالا باشد دوباره روش 15 ثانیه را اجرا میکنیم یعنی برای 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید و دوباره برای 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید.

تا اینجا دو دقیقه از زمان به پایان رسیده است حال برای دقیقه سوم آماده میشویم.

برای دقیقه سوم بیشترین شیبی که میتوانیم روی آن راه برویم را انتخاب میکنیم و سرعت را پایین می آوریم و به مدت یک دقیقه در این وضعیت پیاده روی میکنیم.

بعد از پایان دقیقه سوم شیب تردمیل را کم میکنیم و سرعت را بالا میبریم و متد تمرینی 15 ثانیه را دوباره تکرار میکنیم یعنی 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید و دوباره برای 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید.

در حین استراحت آخر تردمیل را برای دقیقه آخر آماده میکنیم مانند دقیقه اول شیب تردمیل را صفر کرده و سرعت را حداکثر سرعتی که میتوانیم بدویم قرار میدهیم و دوباره  15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید و دوباره برای 15ثانیه میدوید و 15 ثانیه استراحت میکنید.

اتمام برنامه تردمیل

منبع : فیت ترین

کپی با ذکر منبع و لیتک دهی مستقیم بلامانع است.

www.fittarin.com

 

2 thoughts on “برنامه تردمیل کاهش وزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *